Bądź na bieżąco,

zapisz się na newsletter

nie teraz nie, dziękuję
Koszyk jest pusty
Szybki kontakt

32 47 40 600

606 937 851

Czynne Pn-Pt
8:00-16:00

Sobota: 9:00-13:00

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

1. Składanie zamówienia

Zamówienia przyjmowane są całą dobę poprzez zlecenie umieszczone na stronie sklepu, ewentualnie poprzez pocztę elektroniczną handlowiec@bhp-jastrzebie.pl, dla stałych klientów telefonicznie. Realizacja zamówień odbywa się od poniedziałku do piątku w 

godzinach od 09:00 do 17:00 oraz w soboty od 9:00 do 13:00. Sklep internetowy www.bhp-jastrzebie.pl zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień niekompletnych lub wadliwych oraz w przypadku wątpliwości co do wypłacalności zamawiającego. W takim przypadku sklep powiadomi o tym fakcie zamawiającego poprzez e-mail, z wyjaśnieniem przyczyn odmowy realizacji dokonanego zamówienia.


2. Wysyłka towarów

Każdorazowo przed wysyłką zamówienia do Sprzedawcy, Klient jest informowany o łącznej cenie za wybrany Towar i Dostawę, jak też o wszystkich dodatkowych kosztach jakie jest zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży. Wysyłka towarów odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty na koncie firmy.


3. Ceny

Ceny na Stronie Internetowej Sklepu zamieszczone przy danym Towarze stanowią ceny brutto i nie zawierają informacji odnośnie kosztów Dostawy i wszelkich innych kosztów, które Klient będzie zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży, o których Klient będzie poinformowany przy wyborze sposobu Dostawy i składaniu zamówienia.


4. Ceny towarów

Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. 

BHP Jastrzębie zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian.


5. Anulowanie, zwroty, zmiany w zamówieniu:

a) Jeżeli zamówienie nie zostało wcześniej wysłane, klient ma możliwość anulowania dzwoniąc z informacją o tym fakcie na telefon handlowca. 

b) Z zakupionego towaru można zrezygnować w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki (bez podania przyczyny), zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów. Rezygnacja może nastąpić tylko wtedy, gdy produkt: nie był używany; nie został pozbawiony fabrycznego opakowania (np. folii, blistra); nie został w inny sposób zniszczony; 

c) Produkt należy do nas odesłać z otrzymanym dowodem sprzedaży i numerem własnego konta bankowego. Gwarantujemy zwrot wartości produktu. Nie zwracamy kosztów dostawy i odesłania do nas produktu.

d) Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem. Odpowiednio zabezpieczoną paczkę należy odesłać na adres:

Megaman - BHP JASTRZĘBIE

ul. Pszczyńska 422 

44-336 Jastrzębie-Zdrój


Informacje nt obowiązków i odpowiedzialności konsumenta w przypadku odebrania i zwrotu towaru (przypisy)


Na konsumencie spoczywa obowiązek sprawowania pieczy nad towarem do czasu jego zwrócenia. Po otrzymaniu produktu może zatem sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie – ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą. (UOKiK w wydanym przez siebie poradniku – Przepisy Konsumenckie dla Przedsiębiorców, na s. 29)


W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towarów konsument powinien obchodzić się z towarami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie. Na przykład: konsument powinien jedynie przymierzać odzież, lecz nie powinien móc jej nosić. W związku z tym w okresie na odstąpienie od umowy konsument powinien obchodzić się z towarami i sprawdzać je z należytą starannością. (Komisja Europejska w swoich wytycznych do dyrektywy 2011/83/UE motyw 47)